dontwantaname


quality posts: 14 Private Messages dontwantaname

Volunteer Moderator

qwertyuiop001 wrote:
Even if you found the camera, what would you do with the picture?



I would take the picture and wait for the day that I either
1. go to the apple store and take a class
2. get someone to finish teaching me how to do it
3. just keep on looking at it sitting on my computer, which I have been doing for 4 or 5 years now.

WE LURV YOU TOO! Dork!!!
No greater love is lost than that not shared.

qwertyuiop001


quality posts: 0 Private Messages qwertyuiop001
don'twantaname wrote:

I would take the picture and wait for the day that I either
1. go to the apple store and take a class
2. get someone to finish teaching me how to do it
3. just keep on looking at it sitting on my computer, which I have been doing for 4 or 5 years now.


D'name, just let iPhoto import all the pics.

gimme my damn monkey

dontwantaname


quality posts: 14 Private Messages dontwantaname

Volunteer Moderator

qwertyuiop001 wrote:
D'name, just let iPhoto import all the pics.



They are all in iPhoto, aren't they? I just sent myself an e mail to see what happens with them. It asked if I wanted them sized for e mail and I checked it, but it took over a minute to send it. I'm going to look now.

When I tried to post it asked about sizing and wanted to load the photos into something all 1,042 of them. What would happen when I add photos? Would it always want to load the old ones?
I'm going to find my email now. Be back soon.

WE LURV YOU TOO! Dork!!!
No greater love is lost than that not shared.

qwertyuiop001


quality posts: 0 Private Messages qwertyuiop001
don'twantaname wrote:They are all in iPhoto, aren't they?


don'twantaname wrote:When I tried to post it asked about sizing and wanted to load the photos into something all 1,042 of them.


What program asked about sizing, your email program or iPhoto? If the photos are already in iPhoto, should iPhoto be trying to load them again? I know iTunes chugged for a while to load up mp3's the first time I ran it, but not after that.

don'twantaname wrote:When I tried to post it asked about sizing and wanted to load the photos into something all 1,042 of them. What would happen when I add photos? Would it always want to load the old ones?


One way to find out: try it. I hope it'll only want to load a given photo once.

gimme my damn monkey

qwertyuiop001


quality posts: 0 Private Messages qwertyuiop001


gimme my damn monkey

killingtime


quality posts: 2 Private Messages killingtime



I have a self-admitted marker, pencil, scissor, dry erase marker, paperclip, highlighter and post-it fetish.

Post-its must be the pop-up variety.

qwertyuiop001


quality posts: 0 Private Messages qwertyuiop001
killingtime wrote:

I have a self-admitted marker, pencil, scissor, dry erase marker, paperclip, highlighter and post-it fetish.

Post-its must be the pop-up variety.


Are those "non-photo-blue" (or whatever they're called) pencils? Why do you have a zillion of them?
Are the scissors identical, or do they have different weird arts-n-crafty cutting edges? If identical, why do you have more than one?
I only buy plain metal paper clips.

gimme my damn monkey

killingtime


quality posts: 2 Private Messages killingtime
qwertyuiop001 wrote:
Are those "non-photo-blue" (or whatever they're called) pencils?



Non-repro blue pencils? No. They are regular pencils. Some have my name and phone on them. Some are calendar pencils.


qwertyuiop001 wrote:
Why do you have a zillion of them?



Fetish

–noun 1. an object regarded with awe as being the embodiment or habitation of a potent spirit or as having magical potency.
2. any object, idea, etc., eliciting unquestioning reverence, respect, or devotion: to make a fetish of high grades.
3. Psychology. any object or nongenital part of the body that causes a habitual erotic response or fixation.


qwertyuiop001 wrote:
Are the scissors identical, or do they have different weird arts-n-crafty cutting edges?



Blasphemy! Don't ever talk to me about craftsy stuff like scrapbooking. No way in hell. Those scissors are identical.


qwertyuiop001 wrote:If identical, why do you have more than one?



Fetish

–noun 1. an object regarded with awe as being the embodiment or habitation of a potent spirit or as having magical potency.
2. any object, idea, etc., eliciting unquestioning reverence, respect, or devotion: to make a fetish of high grades.
3. Psychology. any object or nongenital part of the body that causes a habitual erotic response or fixation.


qwertyuiop001 wrote:
I only buy plain metal paper clips.



How sad for you...I like the way they slide on and off...

qwertyuiop001


quality posts: 0 Private Messages qwertyuiop001
killingtime wrote:Fetish

–noun 1. an object regarded with awe as being the embodiment or habitation of a potent spirit or as having magical potency.
2. any object, idea, etc., eliciting unquestioning reverence, respect, or devotion: to make a fetish of high grades.
3. Psychology. any object or nongenital part of the body that causes a habitual erotic response or fixation.


That doesn't explain why you have more than one. You only need one to worship or...you know.

gimme my damn monkey

qwertyuiop001


quality posts: 0 Private Messages qwertyuiop001

woohoo! I count 12 threads by me!

/* gulp */
/* gulp */
/* gulp */

gimme my damn monkey

killingtime


quality posts: 2 Private Messages killingtime
qwertyuiop001 wrote:
That doesn't explain why you have more than one. You only need one to worship or...you know.



I don't haveta explain anything...just as you don't haveta explain your photo.

qwertyuiop001


quality posts: 0 Private Messages qwertyuiop001
killingtime wrote:

I don't haveta explain anything...just as you don't haveta explain your photo.


Don't hafta, but coulda.

gimme my damn monkey

killingtime


quality posts: 2 Private Messages killingtime
qwertyuiop001 wrote:
Don't hafta, but coulda.



If I were nice, but I am not.

dontwantaname


quality posts: 14 Private Messages dontwantaname

Volunteer Moderator

qwertyuiop001 wrote:



Big brother is watching you!

WE LURV YOU TOO! Dork!!!
No greater love is lost than that not shared.

dontwantaname


quality posts: 14 Private Messages dontwantaname

Volunteer Moderator

killingtime wrote:

I have a self-admitted marker, pencil, scissor, dry erase marker, paperclip, highlighter and post-it fetish.

Post-its must be the pop-up variety.




That is actually very pretty. Are the paper clips divided by color all the way down the container?

WE LURV YOU TOO! Dork!!!
No greater love is lost than that not shared.

killingtime


quality posts: 2 Private Messages killingtime
don'twantaname wrote:
That is actually very pretty. Are the paper clips divided by color all the way down the container?



Nope...they aren't divided....

stlwooter


quality posts: 0 Private Messages stlwooter
killingtime wrote:

Nope...they aren't divided....


well, get to it!

pblgov


quality posts: 15 Private Messages pblgov
stlwooter wrote:
well, get to it!



and while your at it count them too

stlwooter


quality posts: 0 Private Messages stlwooter
pblgov wrote:

and while your at it count them too


all of which will be hard because I sneaked in and connected them all.
ha ha ha ha

pblgov


quality posts: 15 Private Messages pblgov
stlwooter wrote:
all of which will be hard because I sneaked in and connected them all.
ha ha ha ha



lemme guess... you used to make rubber band balls too.....

stlwooter


quality posts: 0 Private Messages stlwooter
pblgov wrote:

lemme guess... you used to make rubber band balls too.....


Oh, no!I've never put rubber bands there!

pblgov


quality posts: 15 Private Messages pblgov
stlwooter wrote:
Oh, no!I've never put rubber bands there!



LMAO

stlwooter


quality posts: 0 Private Messages stlwooter
pblgov wrote:

LMAO


Well I'm sure we can reattach it with some of these rubber bands!

pblgov


quality posts: 15 Private Messages pblgov
stlwooter wrote:
Well I'm sure we can reattach it with some of these rubber bands!



so long as your not using crazy glue....

stlwooter


quality posts: 0 Private Messages stlwooter
pblgov wrote:

so long as your not using crazy glue....


Well, that would be crazy!

qwertyuiop001


quality posts: 0 Private Messages qwertyuiop001
killingtime wrote:Qwerty's Take Home List - 8/30/06

Resist me, if you dare...


Bzzzt!

loves to be indoors and outdoors



killingtime wrote:
For crayon time together...


Bzzzt!

I can help you carry it out of the building and load it into your truck or minivan



killingtime wrote:Ice, ice baby...


Bzzzt!

Completely sterile

Yeah, right.

killingtime wrote:Used maybe an hour...


Hmm...no.

killingtime wrote:Interesting combo...


Hmm...no.

killingtime wrote:Intake manifold.


This posting has been deleted by its author.



killingtime wrote:Jackpot crap.


Interesting, but by the time I could get out of the office, the good stuff will be gone...

killingtime wrote:For dinner with a few of your closest friends...


Hmm...no.

gimme my damn monkey

killingtime


quality posts: 2 Private Messages killingtime
qwertyuiop001 wrote:
Interesting, but by the time I could get out of the office, the good stuff will be gone...



What about asking to take an extended lunch break? What in particular was interesting to you?

qwertyuiop001


quality posts: 0 Private Messages qwertyuiop001
killingtime wrote:What about asking to take an extended lunch break? What in particular was interesting to you?


Only looky-lou interest. Gas barbeque, speakers, FloorMate. Probably not worth the trip.

gimme my damn monkey

qwertyuiop001


quality posts: 0 Private Messages qwertyuiop001

gimme my damn monkey

bluebledthesea


quality posts: 0 Private Messages bluebledthesea
qwertyuiop001 wrote:



http://www.robertchristgau.com/xg/misc/yogurt-oui.php (Yogurt Ratings)

"Lucerne (Oakland, California) The people who say good yogurt must be sour--and we're among them--do not mean this exploitation from Safeway Stores. Its viscosity comes not from fermentation but from gelatin, starch, vegetable gum, carrageenin, and lecithin. Boycott. C MINUS"

qwertyuiop001


quality posts: 0 Private Messages qwertyuiop001
bluebledthesea wrote:

http://www.robertchristgau.com/xg/misc/yogurt-oui.php (Yogurt Ratings)

"Lucerne (Oakland, California) The people who say good yogurt must be sour--and we're among them--do not mean this exploitation from Safeway Stores. Its viscosity comes not from fermentation but from gelatin, starch, vegetable gum, carrageenin, and lecithin. Boycott. C MINUS"


Geez, the bottom of the yogurt review you linked says the review originally appeared in Oui in 1974.

gimme my damn monkey

bluebledthesea


quality posts: 0 Private Messages bluebledthesea
qwertyuiop001 wrote:
Geez, the bottom of the yogurt review you linked says the review originally appeared in Oui in 1974.



Ha, oops. Take note, all you college students citing internet sources on your papers.

killingtime


quality posts: 2 Private Messages killingtime

Zilla79


quality posts: 0 Private Messages Zilla79
killingtime wrote:

\

Nice!! Is this a chopping thread?

--> Official Muse: Dodgeball #25

--=-=-=Penguin Assault Force=-=-=--

killingtime


quality posts: 2 Private Messages killingtime
bluebledthesea wrote:

Ha, oops. Take note, all you college students citing internet sources on your papers.





You say the stupidest things for the sake of saying them...

killingtime


quality posts: 2 Private Messages killingtime

Qwerty:PM

qwertyuiop001


quality posts: 0 Private Messages qwertyuiop001

gimme my damn monkey

dontwantaname


quality posts: 14 Private Messages dontwantaname

Volunteer Moderator

Zilla79 wrote:\

Nice!! Is this a chopping thread?



Nope, this is a take a picture and post it the same day thread. Must be taken that day.

WE LURV YOU TOO! Dork!!!
No greater love is lost than that not shared.